Tuesday, October 22, 2013

Trip to Jakarta Bandung Jan 2014!!! Tak Sabar!



Jakarta MARI!!!

Yer yer yer, tak sabar ni. Memang tak sabar. (hahaha, kecoh cik rosse ni, orang lain pergi NZ pon takde kepoh macam cik rosse hehehe). Tak sabar okay. InsyaALLAH, panjang umur, next year Jan cik rosse berserta 3 orang my bestie akan spend masa bersama selama 8 hari di Jakarta Bandung. 8 hari ok? (confirm lepas tuh tak boleh nak cuti lama sangat dah...fully utilized hehe)

Kiteorang kalau boleh memang tak nak ikut tour package cez nak budget sangat. So dengan itu, cik rosse pun pergilah survey hotel yang murah-murah yang ade kat Jakarta & Bandung dan juga transportation sekali. Then cik rosse pun finally come up dengan budget breakdown. So far, trip selama 8 hari tuh nanti akan memakan budget almost RM2,200. 


Hari tuh kiteorang sikit lagi nak pergi ikut tour, tapi macam mahal jek. RM988 per pax untuk lapan hari. Adakah itu dianggap mahal? Ade sesiapa yang pernah ke Jakarta Bandung? Korang rase budget RM2,200 ni cukup murah ke mahal? Ke ada lagi yang lagi murah? Mungkin ade tour yang murah-murah? Tolong comment and share. Harap sangat-sangat. :(


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...